News Update :
Home » » 2013 bebek yelek tığ işi modelleri

2013 bebek yelek tığ işi modelleri

21 Nisan 2013 Pazar | 05:40

Yıllar sonra kendi bebeğin için ördüğün yelek modellerini internett yayımlar, var mı böyle bir şey. Gerçekten bana bu durum çok gurur veriyor. Ne büyük hazla bu eşsiz yeni bebek yeleklerini örmüştüm. Daha bebeğim doğmamıştı ve ben heryeri o gelecek diye hazırlıklarla donatmıştım. Elimden ne tığ işi örgüler, ne de örgü şişleri eksik oluyordu. Her yerde araştırıyordum onlar için en güzelini örme yolunu. Nitekim seneler boyu bozulmadan sakladığım bu tığ işi bebek yelek modellerini sizlerin beğenisine sunuyorum.
 Sizlerin beğenisine sunmamdaki en büyük amaçlardan biri, yeni annelerimiz artık eskisi gibi değil önlerinde fazla imkan var. Bu nedenle kolay yola kaçıyorlar. Halbuki asıl annelik emek harcamaktır, emek vererek annelik tadılır. Herzaman çocuklarımızın başlarına kakarız ya hani; az mı boklu bezlerini temizledim senin diye :) işte öyle bir şey bu. Belki o da şimdi bu yelekleri kendi bebeği için kullanacak neden olmasın. 
2013 bebek yelek tığ işi modelleri
Tığ işi beyaz yelek hırka modeli

2013 bebek yelek tığ işi modelleri
2013 tığ işi pembe bebek yelek hırka modeli

2013 bebek yelek tığ işi modelleri
2013 beyaz yelek hırka modeli

2013 bebek yelek tığ işi modelleri
2013 beyaz yelek hırka modeli

2013 bebek yelek tığ işi modelleri
2013 bolero tarzı bebek yelek modeli

2013 bebek yelek tığ işi modelleri
2013 bolero tarzı bebek yelek modeli

2013 bebek yelek tığ işi modelleri
2013 pembe poponlu bebek yelek modeli



yesyeni bebek yelek pembe

Yorum Gönder