News Update :
Home » » 2013 örgü sırt çantası modelleri

2013 örgü sırt çantası modelleri

22 Nisan 2013 Pazartesi | 15:40

Çanta tüm insanların gerçekten çok ihtiyaç duyduğu bir aparattır. Özelliklede biz bayanların mutlaka olması gerekenlerindendir. Ben sırt çantalarının emek harcanmış hallerine daha çok bayılıyorum yani örgü olması ve gerçekten elişi yapılmış olması kullanışlı olmasından daha önemli benim için. Bir yandan da günün modasına ayak uydurması gerekiyor. Elişi kuvvetli olan bayanların mutlaka yapması gerekiyor. Ben bunların keçeden mini çantalarını yapıp kullanıyordum bir ara gerçekten çok güzel olmuştu on liraya mal ediyordum tüm arkadaşlarım çok beğeniyorlardı. Gerçekten hoşuma gitti aşağıdakiler ben de yakında bu işe başlayıp kendime güzel örgüden bir sırt çantası öreceğim. Bakalım nasıl olacak eğer beğenirsem sizinle paylaşırım.






Yorum Gönder