News Update :
Home » » Saç Bakımı Saç Uzatmanın Yolları formülleri

Saç Bakımı Saç Uzatmanın Yolları formülleri

22 Nisan 2013 Pazartesi | 15:46

Biliyorum ki neredeyse bir çok kadının sorunudur bu saç seyrekliği ve saçını uzatamama sorunuç Tüm kadınlar düşünür nasıl saçlarımı daha dolgun hale getirebilirim diye. Hatta sizlerden bana çok şikayetler geliyor, saçlarımın önleri seyreldi ne yapabilirim diye. Hatta saçlarım inceldi tüm şampuanları denemedim halen bir sonuç elde edemedim bunun bir formülü var mı çözüm üretir misiniz diye. Tüm hanımların sesini duyar gibiyim. Saçınızı bakmanız yolunu açıklıyorum size. Bu formülü düzenli bir şekilde uygularsanız eğer saçlarınızı zamanla güçlendiğini göreceksiniz.

Birinci formülümüz; ısırgan otu suyu ile saç diplerinize haftada bir kere masaj yapılmalıdır. Bu formülle saçlar güçlerinir, parlar, yeni saçlar çıkar.

İkinci formülümüz; bir yumurta sarısı, bir kaşık badem yağı, bir ampül bepanten, bir ampül B vitamini karıştırılarak ayrı bir kapta benmari usulü kemik iliği eritirlir karışıma ilave edilir. Bunu haftada bir kez saç diplerine masaj yapıp bir saat beklediğinizde çok kısa bir süre sonra yeni saçlar çıktığını göreceksiniz. Ayrıca saçınızın inanılmaz gürleştiğine tanık olacak ve şaşırcaksınız. Kızlar bu benim en inanılmaz saç bakım formülüm siz de deneyin....




saç bakım formülü

Yorum Gönder